Wojownicze Żółwie Ninja Tom 3 - Eastman Kevin, Waltz Tom, Duncan Dan - książka

Wojownicze Żółwie Ninja Tom 3 książka papierowa

Eastman Kevin, Waltz Tom, Duncan Dan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,90 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

SERIA ŚWIATOWYCH BESTSELLERÓW KOMIKSU, GRY KOMPUTEROWEJ I FILMU
Zaczęło się w 1984 roku od komiksu Kevina Eastmana i Petera Lairda. W 1988 roku świat opanowała pasja zbierania figurek żółwi (1,1 miliarda sprzedanych między 1988-1992, dając trzecie miejsce w historii sprzedaży zabawek).
W 1989 roku w grę wideo o przygodach Wojowniczych Żółwi Ninja zagrało 300 milionów osób!
Popularności postaci dopełniły dwa światowe hity kinowe z lat 2014-2016, które przyniosły 750 milionów dolarów przychodu!

TERAZ SERIA KOMIKSÓW WCHODZI DO OFERTY WYDAWNICTWA AMBER!

Współtwórca "Wojowniczych Żółwi Ninja", Kevin Eastman oraz autor, Tom Waltz prowadzą czytelników przez niesamowity świat walecznych mutantów.

Poznajcie przełomową historię pochodzenia żółwi oraz epickie opowieści o męstwie, lojalności, rodzinie i walce o przetrwanie. Będziecie świadkami bojów stoczonych przez żółwie oraz ich sojuszników przeciw starym i nowym wrogom w mrocznych i niebezpiecznych zaułkach i kanałach Nowego Jorku.

Jaka jest szansa spotkania zmutowanej lisicy polarnej w ciemnej nowojorskiej alejce? Po czyjej stronie stoi Alopex? Co robił Michelangelo w sylwestrową noc? Co się stało z diamentem drezdeńskim? Kim jest tajemniczy Francuz, ekspert parkour? Co to jest "savate"? Jaką tajną bronią dysponują laboratoria Stock Gen Research?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w trzecim tomie "Wojowniczych Żółwi Ninja".

Liczba stron: 80

Tłumacz: Barczyński Jacek

Format (wymiary): 19.0x29.0cm

ISBN: 9788324175994

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.