Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka przedstawia największe wyzwania, przed jakimi stają obecnie małe i średnie przedsiębiorstwa, oraz perspektywy ich dalszego rozwoju we współczesnym, wysoce zmiennym i konkurencyjnym świecie.
Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:
obecnym trendom badań nad zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami,
przedsiębiorczości oraz rozwojowi zasobów kadrowych w MSP,
wpływowi otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw,
perspektywom wykorzystania współpracy w podnoszeniu konkurencyjności firm sektora MSP.
Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi i średnimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych – właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.
Liczba stron: 352
Rok wydania: 2010
Format (wymiary): 16.5x23.8cm
ISBN: 9788325517229