Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Celem publikacji jest przedstawienie aktualnych wyzwań rozwojowych, jakie stoją przed małymi i średnimi przedsiębiorstwami wobec wzrostu ich innowacyjności, nowych technologii i kryzysu gospodarczego. Praca składa się z 20 opracowań, w ramach których omówiono następujące problemy: działalność innowacyjną sektora MSP w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej; determinanty rozwoju przedsiębiorczości innowacyjnej; specyfikę zarządzania małą firmą innowacyjną; zarządzanie sieciowe a innowacyjność organizacji; wpływ technologii na innowacyjność sektora MSP; wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw; kształtowanie kompetencji przedsiębiorców i kapitał intelektualny sektora MSP w dobie kryzysu. Poruszane w ramach niniejszej monografii zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane wynikami badań i przykładami praktycznymi. Dlatego też polecana jest nie tylko środowiskom naukowym i studentom zarządzania, ale także właścicielom i kadrze menedżerskiej małych i średnich przedsiębiorstw oraz doradcom i konsultantom świadczącym usługi dla firm tego sektora.
Liczba stron: 331
Rok wydania: 2011
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788376414423
Wydanie: 1