Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania. Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii - Roth Gerard, Kurtyka Michał - książka

Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania. Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii książka papierowa

Roth Gerard, Kurtyka Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

86,00 zł
od 43,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje syntetycznie cały proces zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Napisana została przez praktyków, z punktu widzenia zarządzającego, u zbiegu refleksji i działania.
Wszechstronny opis obejmuje podstawowe elementy profesji zarządzającego, jak: panować nad wynikami przedsiębiorstwa, przystosowywać system zarządzania, budować motywację i zaangażowanie współpracowników. Omówiono nowatorskie pojęcia, takie jak rezonans i dysonans w zarządzaniu. Wiele miejsca poświęcono refleksji nad ewolucją organizacji.
„Zarządzanie zmianą – Od strategii do działania” zilustrowano licznymi konkretnymi przykładami i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej. Modułowy układ pozwala czytać książkę zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Na początku każdego rozdziału umieszczono rysunek, który stanowi podsumowanie układu treści i ułatwia iteracje.
Książka powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwami i konsultantów, jak i tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera. Humorystyczne rysunki Tomiego Ungerera przypominają, by nie traktować samego siebie zbyt poważnie i zachować krytyczny dystans!

Liczba stron: 232

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381029247

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.