Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne - Morten Münster - audiobook

Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne audiobook

Morten Münster

4,4

Opis

Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań.

Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka.

Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 10 godz. 10 min

Oceny
4,4 (13 ocen)
8
3
1
1
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
kmbud

Nie oderwiesz się od lektury

;)
10
Yanadis

Dobrze spędzony czas

"W prawdziwym świecie regularnie kupujemy książki kucharskie, chociaż nigdy nie udaje nam się wypróbować nawet jednego przepisu" Tytuł jest moim zdaniem mylący i bardziej kojarzy się z kryzysami w social mediach niż projektowaniem zachowań. Jest to jednak warta uwagi pozycja dla osób zainteresowanych usprawnianiem procedur korporacyjnych i marketingiem, zawiera również informacje pomocne przy formowaniu indywidualnych nawyków. To też odpowiednia odtrutka na antynaukowe motywacyjne bzdury spod znaku kultury MLM. Uświadamia, że wiedza nie przekłada się na działania, a motywacja jest ograniczonym zasobem. Z jakiegoś powodu po polsku dostępna jest póki co wyłącznie wersja audio, ale myślę, że lektor Maciej Więckowski jest w stanie do niej przekonać nawet osoby nieprzyzwyczajone do tego formatu.
01

Popularność