Zuchwała narzeczona - Stephanie Laurens - książka

Zuchwała narzeczona książka papierowa

Stephanie Laurens

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Major Logan Monteith cudem unika śmierci, gdy jego statek rozbija się u wybrzeży wyspy Guernsey. Rannego, nieprzytomnego rozbitka znajduje Linnet Trevission, dama z urodzenia, której styl życia już na pierwszy rzut oka wydaje się niekonwencjonalny - a to jedynie część skrywanych przez Linnet tajemnic. Po przebudzeniu Logan pamięta tylko swoje imię, dręczy go jednak poczucie, że ciąży na nim ważne zadanie, a gdzieś w pobliżu czyha niebezpieczeństwo. Linnet pomaga mu odzyskać pamięć, a zarazem ma własne plany, jak wykorzystać jego obecność.
Droga Czytelniczko,
Z radością przedstawiam Ci trzecią część mojego nowego, ekscytującego projektu, tetralogii Czarnej Kobry. Pomysł wziął się z rozważań nad tym, jak się potoczyły losy kawalerzystów, którzy walczyli wraz z Cynsterami pod Waterloo. Odpowiedź brzmi:
Pięciu z nich udało się do Indii, by tam służyć w armii Kompanii Wschodnioindyjskiej pod bezpośrednim dowództwem gubernatora generalnego Indii, który w 1822 zleca im misję: mają zrobić wszystko, co konieczne, żeby postawić przed obliczem sprawiedliwości okrutnego nikczemnika, Czarną Kobrę. Jeden z przyjaciół oddaje życie, żeby zabezpieczyć istotny dowód. Pozostali czterej przysięgają go pomścić, dostarczając ów dowód do Anglii, do rąk Royce’a Variseya, obecnie księcia Wolverstone, jedynego człowieka o pozycji na tyle silnej, by pokonać Czarną Kobrę. Pierwsza i druga z serii Czarnej Kobry to "Niepokorna narzeczona" i "Nieuchwytna narzeczona"

Liczba stron: 460

Tłumacz: Sikorska Magdalena

Format (wymiary): 12.3x19.5cm

ISBN: 9788375512694

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.