Historia Pokemonów -  - książka

Historia Pokemonów książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

109,00 zł
od 54,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

KOMPLETNA HISTORIA NAJBARDZIEJ UDANEJ FRANCZYZY NA ŚWIECIE
Witajcie! Zapraszamy do świata Pokémonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata.
Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, czy anime, Pokémon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Poké Ball.
W tym specjalnym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokémonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego wniosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokédex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokémonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka.
Twoja własna legenda Pokémonów za chwilę się rozwinie.
Świat marzeń i przygód z Pokémon czeka. Ruszajmy!

Liczba stron: 128

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Włodarz Marek

Format (wymiary): 24.0x30.0cm

ISBN: 9788375415186

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.