Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej z płytą CD - Gołąbek Karolina, Balandyk Paulina - książka

Język rosyjski w ustnej i pisemnej komunikacji biznesowej z płytą CD książka papierowa

Balandyk Paulina, Gołąbek Karolina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

52,00 zł
od 26,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przekazywana do rąk czytelnika publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, tj. osób władających językiem rosyjskim na poziomie A2, B2 lub wyżej, które zamierzają nabyć umiejętność swobodnego komunikowania się w zakresie języka biznesu. Publikacja może stanowić również pomoc językową dla osób, które współpracują bądź zamierzają nawiązać współpracę biznesową z partnerami na wschodzie i od których wymaga się dobrej znajomości specjalistycznego słownictwa z zakresu biznesu. Wprowadzona w podręczniku tematyka koncentruje się wokół sfer komunikacyjnych dotyczących firmy i innych struktur handlu, poszukiwania pracy, służbowej rozmowy telefonicznej, podróży służbowych, korespondencji handlowej, reklamy i rynku nieruchomości. Zasadniczą część skryptu poprzedza spis piktogramów, wykorzystanych w książce, a także spis abrewiatur i skrótów ułatwiających pracę z podręcznikiem. Zamieszczony w publikacji materiał powtórzeniowy, klucz do wybranych ćwiczeń i słownik rosyjsko-polski pozwalają na korzystanie z niniejszej publikacji zarówno na zajęciach audytoryjnych, jak również w pracy indywidualnej. Do książki dołączona została płyta DVD, zawierająca nagrania tekstów kształcących rozumienie ze słuchu, poprawną wymowę i właściwe reakcje komunikacyjne oraz prezentacje multimedialne do wybranych jednostek tematycznych.

Liczba stron: 231

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788323334040

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.