Niedosyt i spełnienie - Sullivan Dan, Hardy Benjamin - książka

Niedosyt i spełnienie książka papierowa

Sullivan Dan, Hardy Benjamin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacji dotyczących osiągania celów jest mnóstwo. Wiele z nich rzeczywiście prezentuje wysoką wartość merytoryczną i pokazuje, jak skutecznie realizować plany. Czy jednak wyjaśniają, jak czerpać satysfakcję z samorealizacji? W końcu nie jest ona celem samym w sobie, lecz narzędziem mającym pozwolić cieszyć się życiem, a także doceniać własny wysiłek włożony w osiąganie postawionych celów.
Właśnie z takiego założenia wychodzą Dan Sullivan i dr Benjamin Hardy - twórcy książki, która pokazuje, ile pozytywnego dla każdego z nas może wynikać z przyjęcia filozofii KORZYŚCI zamiast BRAKU.

Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć zauważać i doceniać swoją dotychczasową drogę jako pracownika, przedsiębiorcy, sportowca, wreszcie - człowieka.

Naucz się cieszyć tym, co masz, i czerp z życia jeszcze więcej, kierując się filozofią KORZYŚCI, zamiast zamartwiać się BRAKAMI!

Dzięki książce dowiesz się między innymi:
* jak cieszyć się dotychczasowymi osiągnięciami
* na czym polega filozofia KORZYŚCI i dlaczego jest lepsza niż patrzenie na życie przez pryzmat BRAKÓW
* jak uzyskać poczucie spełnienia i wewnętrznej satysfakcji
* jak zamienić poczucie BRAKU na świadomość KORZYŚCI

Liczba stron: 272

Rok wydania: 2022

Tłumacz: Piotr Cieślak

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788328394551

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.