Psychologiczne mechanizmy reklamy - Dariusz Doliński - ebook

Psychologiczne mechanizmy reklamy ebook

Dariusz Doliński

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!

Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.

 

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social media:

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny

 

https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

 

 

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumenckich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków. 

/dr Dominika Maison/

 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.

Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych.

 

Książka dostępna w zasobach:

Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Reymonta w Skierniewicach (3)

Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.