Śniadanie z cząstkami - Fernandez-Vidal Sonia, Miralles Francesc - książka

Śniadanie z cząstkami książka papierowa

Fernandez-Vidal Sonia, Miralles Francesc

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ta książka to niezwykła opowieść… o fizyce kwantowej. Chwila, chwila, poczekajcie! Nie odkładajcie jej na półkę, naprawdę nie ma się czego obawiać. Po prostu przyjmijcie nasze zaproszenie na wyjątkowe śniadanie – i zobaczcie, co się na nim wydarzy!

Jeśli zdecydujecie się zagłębić w lekturze, odkryjecie cudowną i zagadkową krainę. Teoria kwantowa to jedna z najpiękniejszych i najbardziej zdumiewających teorii w nauce. Zawarte w niej prawa w porównaniu z naszymi doświadczeniami z życia codziennego są sprzeczne z intuicją, przez co wydają się zupełnie szalone. Kiedy tylko zanurzymy się w świat kwantów, nasze wyobrażenia o rzeczywistości, nawet tej najpowszedniejszej, zaczynają się chwiać.

Sonia Fernández-Vidal, pisarka i doktorka fizyki kwantowej, oraz Francesc Miralles, pisarz i dziennikarz, zapraszają nas na niezwykłe, zaskakujące i przesympatyczne śniadanie, na które przybędą również Newton, Einstein, Heisenberg i inni słynni fizycy. Przy pysznych muffinkach i pączkach popijanych kawą z mlekiem i sokiem pomarańczowym wyruszymy w fascynującą i pełną niesamowitych odkryć podróż do początków wszechświata i w głąb ludzkiego umysłu. Dowiemy się, o co naprawdę chodzi w teleportacji, czym jest tak zwana boska cząstka, jak to możliwe, że jedna rzecz może być w dwóch miejscach jednocześnie... i spróbujemy odsłonić rąbek tajemnicy istnienia.

Liczba stron: 336

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Wąsiński Jan

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788367323840

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.