Survival. ABC przetrwania w mieście (wydanie pocketowe) - Kafir - książka

Survival. ABC przetrwania w mieście (wydanie pocketowe) książka papierowa

Kafir

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Bellona
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Konkurs - Wiosenny survival z Kafirem od 19.03-20.04.2021. Sprawdź

Epidemia, załamanie pogody, awaria zasilania, atak terrorystyczny, kryzys gospodarczy czy zamieszki, mogą spowodować, ze Twoje miasto, na pozór przyjazne i bezpieczne - może zmienić się w dżunglę, w której ludzie walczą o przetrwanie.
Co robić, kiedy w kranie zabraknie wody, w gniazdku prądu, ulubiony telefon ogłuchnie, internet przestanie działać, a w lodówce pustki?
Czego się wystrzegać? Gdzie szukać pomocy? Na te i inne pytania odpowiada nasz poradnik, który w trudnych chwilach wspomoże każdego mieszczucha.
Autor kryjący się pod pseudonimem KAFIR, oficer tajnych służb Wojska Polskiego - uczestnik misji w Afganistanie, doświadczony preppers, radzi, jak nie spanikować i przetrwać w sytuacji kryzysowej. Daje wskazówki, jak przygotować się na sytuacje ekstremalne w mieście, takie jak pandemia wirusa, klęski żywiołowe (gwałtowne burze, śnieżyce, wichury, susze i powodzie, upały i mrozy), akty terroru, przemoc na ulicach, braki w zaopatrzeniu.
Znajdziesz tu wszystko, co powinieneś wiedzieć, gdy nadejdzie katastrofa. Kup tę książkę, żeby czuć się pewniej i bezpieczniej. Bądź gotowy na ciężki czas i zapamiętaj radę KAFIRA: "Ucieczka z miasta nie zawsze jest rozwiązaniem. Trzeba wiedzieć, gdzie i po co uciekasz!".
Survival. ABC przetrwania w mieście jest rozwinięciem wcześniejszej książki KAFIRA – Pandemia.

Liczba stron: 190

Format (wymiary): 11.0x17.5cm

ISBN: 9788311169524

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.