Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji -  - książka

Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.

Liczba stron: 258

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.0x22.5cm

ISBN: 9788379771912

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.