Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Marcin Cichocki - audiobook

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu audiobook

Cichocki Marcin

0,0
39,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Copywriterem być każdy może?

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 3 godz. 11 min

Lektor: Czyta: Marcin Fugiel
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.