100 dni do matury - Fihel Marta, Jarecki Krzysztof - książka

100 dni do matury książka papierowa

Fihel Marta, Jarecki Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Poltext
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Język angielski na maturze Poziom podstawowy i rozszerzony Do matury pozostało już tylko 100 dni? Czas na powtórkę! Przypomnij sobie niezbędne zagadnienia do egzaminu dojrzałości z języka angielskiego na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Masz jeszcze 100 dni, by powtórzyć, utrwalić lub przerobić zagadnienia, które czekają cię na maturze z języka angielskiego. Ta książka pomoże ci zaplanować pracę tak, byś zdążył zapoznać się z całym materiałem jeszcze przed majówką. Niestraszne ci będą czasy przyszłe, przeszłe i teraźniejsze, zdania warunkowe i wiele innych. Co dokładnie znajdziesz w 100 dniach do matury? Omówienie najważniejszych zagadnień gramatycznych i leksykalnych wraz z przykładami użycia. Podział materiału na poziom podstawowy i rozszerzony Ćwiczenia utrwalające wiedzę. Klucz odpowiedzi do wszystkich zadań. Cały materiał został podzielony na 100 krótkich lekcji. Wystarczy więc, że zrobisz codziennie jedną – zajmie ci to nie więcej niż 15 minut – i dzięki temu krok po kroku powtórzysz wszystkie zagadnienia do matury. Jeśli więc potrzebujesz powtórki przed egzaminem dojrzałości, sprawdzianem z języka angielskiego lub po prostu chcesz przypomnieć sobie gramatykę i słownictwo na poziomie B1-B2, ta książka jest dla ciebie. Z jej pomocą opanujesz najważniejsze zagadnienia językowe i nauczysz się organizować swoją pracę tak, by przynosiła jak najlepsze efekty.

Liczba stron: 440

Format (wymiary): 17.8x25.4cm

ISBN: 9788381750486

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.