Biologia Vademecum z zadaniami Tom 2 Matura - Rabka Marcin - książka

Biologia Vademecum z zadaniami Tom 2 Matura książka papierowa

Marcin Rabka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,00 zł
od 22,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Medyk
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Biologia. Vademecum z zadaniami autorstwa Marcina Rabki przeznaczona jest dla uczniów szkół średnich w zakresie rozszerzonym oraz kandydatów na studia medyczne, którzy muszą uzyskać bardzo wysokie wyniki z egzaminu maturalnego z biologii. Książka napisana przystępnym językiem dla uczniów, zawiera zestawienia tabelaryczne, schematyczne rysunki, przykłady rozwiązań zadań, trudne pojęcia wyróżnione pogrubiona czcionką.
Biologia. Vademecum z zadaniami stanowi istotną pomoc w utrwaleniu i uporządkowaniu wiedzy, ułatwi zaliczenie egzaminu z biologii na poziomie rozszerzonym i egzaminu maturalnego.
Marcin Rabka (rocznik 1985) – absolwent studiów biologiczno-chemicznych na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ukończył studia podyplomowe w zakresie dietetyki i poradnictwa żywieniowego, towaroznawstwa zielarskiego, kosmetycznego i żywności funkcjonalnej oraz farmacji medycznej we Wrocławiu. Wiedzę zdobytą na studiach podyplomowych na kierunku informacja naukowa i bibliotekoznawstwo wykorzystuje również w procesie tworzenia własnych podręczników szkolnych. Zawodowo aktywny nauczyciel i aptekarz z Gdyni.

Spis treści tom 2.
Organizm człowieka
Układ powłokowy
Układ ruchu
Układ pokarmowy
Układ oddechowy
Układ krążenia. Układ limfatyczny. Odporność ustroju
Układ moczowy
Układ nerwowy
Narządy zmysłów
Układ hormonalny
Rozmnażanie i rozwój

Liczba stron: 148

Format (wymiary): 21.0x29.5cm

ISBN: 9788366866607

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.