Kontra - Kowalski Andrzej - książka

Kontra książka papierowa

Andrzej Kowalski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

37,00 zł
od 18,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: LTW
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Kolejna książka gen. bryg. Andrzeja Kowalskiego poświęcona zmaganiom służb specjalnych. Tym razem głównie na przykładzie spraw szpiegów złapanych przez FBI w Stanach Zjednoczonych autor ukazuje metody, mające na celu przechwycenie osób wykradających tajne informacje i przekazujących je wrogim państwom (w tym niewątpliwie najciekawsze i nieco kontrowersyjne operacje typu sting). Książka próbuje m.in. odpowiedzieć na pytanie, kim są szpiedzy – prywatnie i zawodowo, z jakich pobudek działają i jak można z nimi walczyć. Dzięki niej czytelnik szybko pożegna się z legendą Jamesa Bonda, a poznawszy skalę zagrożenia, poważnie zastanowi się nad tym, jak działają polskie służby specjalne – czy aby na pewno równie sprawnie jak amerykańskie?Kolejna książka gen. bryg. Andrzeja Kowalskiego poświęcona zmaganiom służb specjalnych. Tym razem głównie na przykładzie spraw szpiegów złapanych przez FBI w Stanach Zjednoczonych autor ukazuje metody, mające na celu przechwycenie osób wykradających tajne informacje i przekazujących je wrogim państwom (w tym niewątpliwie najciekawsze i nieco kontrowersyjne operacje typu sting). Książka próbuje m.in. odpowiedzieć na pytanie, kim są szpiedzy – prywatnie i zawodowo, z jakich pobudek działają i jak można z nimi walczyć. Dzięki niej czytelnik szybko pożegna się z legendą Jamesa Bonda, a poznawszy skalę zagrożenia, poważnie zastanowi się nad tym, jak działają polskie służby specjalne – czy aby na pewno równie sprawnie jak amerykańskie?

Liczba stron: 392

ISBN: 9788375656107

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.