Okruchy szczęścia - Pineiro Claudia - książka

Okruchy szczęścia książka papierowa

Pineiro Claudia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kolejna intrygująca powieść autorki wychwalanej przez José Saramago i Rosę Montero oraz zagraniczną krytykę, i uwielbianą przez rzesze czytelników na całym świecie.
Mary Lohan, Marilé Lauría lub María Elena Pujon – trzy różne tożsamości, trzy wcielenia tej samej kobiety – wraca na przedmieścia Buenos Aires, gdzie kiedyś założyła rodzinę i mieszkała, póki rodzinna tragedia nie zmusiła jej do ucieczki. Wraca odmieniona: wygląda inaczej, ma inny głos, zmieniła również imię i nazwisko. Czy jej dawni znajomi zdołają ją rozpoznać? A przede wszystkim, czy rozpozna ją on?
Kobieta jeszcze nie rozumie, dlaczego zdecydowała się na powrót do przeszłości, o której obiecała sobie zapomnieć na zawsze. Po kilku oczekiwanych spotkaniach i zupełnie nieoczekiwanych odkryciach zaczyna pojmować, że życiem nie rządzi wcale ani przeznaczenie, ani przypadek, a decyzja o powrocie okazuje się tytułowym małym szczęściem.
Claudia Pinero zaskakuje i uwodzi tą wzruszającą, przenikliwą historią. Po raz kolejny, przetykając nitki intymności i realizmu, sprawia, że czytelnik zostaje złapany w sieć opowieści.
„Okruchy szczęścia jest historią, która uwodzi czytelnika od początku. Autorce udaje się sprawić, że opisane w niej wydarzenia wstrząsają nami do głębi i myślimy o nich jeszcze długo po zakończeniu lektury”. Javier Pintor, Que Leer
"Dramatyczne i niespodziewane załamanie, jakie przeżywa bohaterka, to najbardziej fascynujące fragmenty tej powieści". Nicolás Minambres, Filandon

Liczba stron: 272

Tłumacz: Okrasko Katarzyna

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788379998210

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.