Analiza danych w systemach Internetu Rzeczy -  - książka

Analiza danych w systemach Internetu Rzeczy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

47,25 zł
od 23,65 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Realizacja koncepcji Internetu Rzeczy (ang. Internet of Things) stała się możliwa w praktyce dzięki miniaturyzacji urządzeń elektronicznych oraz gwałtownemu rozwojowi technologii komunikacji elektronicznej, w tym globalnej sieci internetowej. Okazało się, że realizacja tej koncepcji w sensie globalnym oznacza systematyczny rozwój złożoności poprzez tworzenie sieci relatywnie prostych urządzeń, kolektywnie współpracujących ze sobą.

Niniejsza książka stanowi pracę zbiorową i zawiera wyniki badań uzyskanych w pracowni Automatyki, Modelowania i Mechatroniki, Katedry Automatyki, Mechatroniki i Systemów Sterowania, Politechniki Wrocławskiej.

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Internet Rzeczy

1.1. Internet Rzeczy
1.2. Dane w Internecie Rzeczy

2. Filtracja danych pomiarowych z czujników inercyjnych

2.1. Wprowadzenie
2.2. Sensory wykorzystywane w pomiarach inercyjnych
2.3. Algorytmy do filtracji danych
2.4. Stanowisko testowe dla czujników inercyjnych
2.5. Zastosowanie sieci neuronowej do filtracji
2.6. Podsumowanie

Identyfikacja profilu osobowego na podstawie analizy neuronowej parametrów środowiskowych

3.1. Wprowadzenie
3.2. Czujniki pomiarowe
3.3. Charakterystyka układu pomiarowego
3.4. Środowisko pomiarowe i przebieg eksperymentu
3.5. Analiza neuronowa profilu osobowego
3.6. Analiza wyników badań

4. Rekonstrukcja przestrzeni fazowej z szeregów czasowych

4.1. Wprowadzenie
4.2. Rekonstrukcja przestrzeni fazowej
4.3. Badania wybranych szeregów czasowych
4.4. Rekonstrukcja przestrzeni fazowej
4.5. Podsumowanie

Liczba stron: 130

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788378371120

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.