Budowanie pewności siebie - dla nastolatków - Vigil-Otero Ashley, Willard Christopher - książka

Budowanie pewności siebie - dla nastolatków książka papierowa

Vigil-Otero Ashley, Willard Christopher

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Przyjazny przewodnik, który pomoże ci poczuć większą pewność siebie! Czy unikasz próbowania nowych rzeczy z obawy przed porażką? Czy wątpisz w siebie lub we własne możliwości? Denerwujesz się, gdy masz zabrać głos przed klasą, ponieważ możesz się pomylić lub ktoś może się z ciebie śmiać? Jeśli tak, to być może brakuje ci pewności siebie. Wiedz, że nie jesteś wyjątkiem. Wiele nastolatków zmaga się z małą pewnością siebie i niskim poczuciem własnej wartości. Z tej książki dowiesz się, jak złagodzić zwątpienie w siebie i uciszyć irytującego wewnętrznego krytyka, który wciąż powtarza, że jesteś kimś niewystarczająco dobrym, niewystarczająco mądrym lub niewystarczająco atrakcyjnym. Co najważniejsze, opisane w niej narzędzia pomogą ci wzmocnić wewnętrznego sojusznika, który zawsze będzie cię wspierał w trudnych, stresujących czy onieśmielających sytuacjach. Jeśli chcesz stać się osobą pewną siebie i osiągać ważne dla siebie cele, ten poradnik ci w tym pomoże. Pokaże ci, jak przerwać negatywny dialog wewnętrzny i celebrować to, co jest w tobie najlepsze. Książka podpowie ci, jak: ·zwiększyć pewność siebie; ·zbudować odporność psychiczną; ·podnosić się po porażkach; ·przezwyciężyć lęk społeczny; ·ćwiczyć asertywność i chętniej próbować nowych rzeczy; ·zamienić błędy w okazje do rozwoju.

Liczba stron: 144

Tłumacz: Sugiero Joanna

Format (wymiary): 19.0x24.5cm

ISBN: 9788382581768

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.