Globalizm, lokalizm i nowe średniowiecze - Kuź Michał - książka

Globalizm, lokalizm i nowe średniowiecze książka papierowa

Kuź Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

47,00 zł
od 23,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka o końcu moderny, który nie jest już postmodernistyczną grą resztkami. Tworzy bowiem nową jakość polityczną, społeczną i gospodarczą, o której można mówić w analogii do średniowiecza. To autorska interpretacja procesów zmieniających nieodwracalnie rzeczywistość, ale zarazem przywodzących na myśl zjawiska zdawałoby się odległe i dawno minione. Książka stara się odpowiedzieć na pytanie, co staje się nową scholastyką i nową religią zachodnich społeczeństw, ale i spojrzeć szerzej, jak niedokończony projekt globalny rozpada się na regionalne imperia. Jak kryzys klasy średniej i zaufania do elit prowadzi do nowych podziałów społecznych? I wreszcie co to wszystko oznacza dla tych, którzy wciąż chcą bronić dawnych form politycznych i społecznych?

Michał Kuź, ur. 1984, dr, z wykształcenia politolog, filolog i amerykanista, adiunkt w programie stosunków międzynarodowych Uczelni Łazarskiego. Absolwent Louisiana State University i Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Publicysta i obserwator życia społecznego. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na historii myśli politycznej i politologii porównawczej. Publikował między innymi w „Athenaeum. Polskich Studiach Politologicznych”, „Przeglądzie Politologicznym”, „Horyzontach Polityki”, „Myśli Politycznej i Ekonomicznej” i „Krakowskich Studiach Międzynarodowych”. Jego teksty publicystyczne ukazują się w „Nowej Konfederacji”, „Presjach”, „Gazecie Polskiej” i „Rzeczpospolitej”. Współtworzy podcast „Trzech Panów K”.

Liczba stron: 200

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788367830386

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.