Globalne łańcuchy wartości - Woźniak Henryk,Kędzierska-Szczepaniak Angelika,Szczepaniak Krzysztof - książka

Globalne łańcuchy wartości książka papierowa

Woźniak Henryk, Kędzierska-Szczepaniak Angelika, Szczepaniak Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna, nauki o zarządzaniu i jakości. Jest to praca interdyscyplinarna i kompleksowa podejmująca bardzo ważne zagadnienia z zakresu dynamicznie rozwijającego się zjawiska globalnych łańcuchów wartości. Materiał jest dobry, dojrzały badawczo i ciekawy...
Fragment recenzji dr hab. Elizy Przeździeckiej, prof. SGH

Publikacja jest oryginalnym dziełem 3 autorów, o charakterze interdyscyplinarnym, plasującym ją na pograniczu dyscyplin ekonomii, finansów oraz zarządzania i jakości. Stanowi interesujący przyczynek do dyskusji o złożoności mechanizmów zachodzących we współczesnym świecie, a także ich powiązań. Może stanowić inspirację zarówno dla kadry naukowej, jak i dla osób, które interesują się tymi zagadnieniami.
Fragment recenzji dr hab. Haliny Brdulak, prof. SGH

Henryk Woźniak – doktor habilitowany, emerytowany profesor Uniwersytetu Gdańskiego. Wieloletni pracownik badawczo-dydaktyczny Katedry Logistyki na Wydziale Ekonomicznym oraz Katedry Bankowości i Finansów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Pracę w uczelni łączył z pracą zawodową w samorządzie terytorialnym, m. in. w Zarządzie Miasta Gdańska oraz Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Cenne doświadczenia zawodowe zdobywał również w administracji państwowej, kierując przez 10 lat Delegaturą Ministra Skarbu Państwa w Gdańsku. Współautor monografii Podstawy logistyki (1993) oraz Procesy finansjalizacji gospodarki światowej (2020). Autor i współautor wielu publikacji z zakresu logistyki i rynków energii. Obecnie wykładowca w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni.

Angelika Kędzierska-Szczepaniak – doktor habilitowany w dyscyplinie ekonomia i finanse, profesor Uniwersytetu Gdańskiego, kierownik Katedry Bankowości i Finansów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Kierownik projektów naukowych i dydaktycznych o charakterze międzynarodowym i krajowym. Doświadczenia praktyczne oraz zainteresowania naukowe dotyczą finansowania przedsiębiorstw – głównie na wczesnym etapie rozwoju, finansowania społecznościowego, wykluczenia finansowego, finansowych aspektów fuzji i przejęć oraz podatkowych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Aktywnie współpracuje z instytucjami biznesowymi i otoczenia biznesu. Jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji naukowych (m.in. International Research Institute for Economics and Management, Institute of Data Science and Artificial Intelligence). Współpracuje z ośrodkami naukowymi w Finlandii, Hiszpanii i Portugalii.

Krzysztof Szczepaniak – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, adiunkt w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, dyrektor Centrum Zrównoważonego Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego. Od wielu lat prowadzi badania naukowe dotyczące przygotowania, finansowania i realizacji inwestycji w sektorze prywatnym i publicznym, innowacyjności przedsiębiorstw i regionów w Unii Europejskiej, realizacji celów zrównoważonego oraz wdrażania zasad gospodarki obiegu zamkniętego. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji wydanych w krajowych i zagranicznych, prestiżowych wydawnictwach. Od 2018 jest ekspertem w Research Executive Agency, wspierającym działania European Innovation Council i SMEs Executive Agency w Brukseli.

Liczba stron: 420

ISBN: 9788367895019

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.