Ideaflow - Kelley David,Utley Jeremy,Klebahn Perry - książka

Ideaflow książka papierowa

Kelley David, Utley Jeremy, Klebahn Perry

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,90 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: MT Biznes
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.
Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze. – Scott Galloway, autor bestselerów Wielka czwórka oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemii Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów.
Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób! – Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy. – Seth Godin, autor książki To jest marketing! Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych. ? Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy Jeremy Utley jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności”. Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2

Liczba stron: 320

Tłumacz: Głatki Michał

Format (wymiary): 14.1x21.8cm

ISBN: 9788382313376

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.