Idefiks i Nieugięci Świetlisty las Tom 6 -  - książka

Idefiks i Nieugięci Świetlisty las Tom 6 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

27,99 zł
od 14,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jest 52 rok p.n.e. Cała Lutecja jest podbita przez Rzymian… Cała? Nie! Grupa nieugiętych zwierząt dowodzona przez Idefiksa nadal opiera się najeźdźcy! Rzymianie rozpoczynają projekt „Roma-Express”, czyli budowę drogi ekspresowej do Rzymu. W tym celu muszą wyciąć wiele drzew stojących im na przeszkodzie. Nieugięci szybko orientują się w sytuacji i chcą zapobiec temu niecnemu procederowi. Druid Amneziks sporządza magiczny wywar, dzięki któremu będą mogli przepędzić intruzów z lasu. Do akcji postanawia wkroczyć także ambitny puchacz Nocolotiks, jednak coś idzie bardzo nie tak… Później nasi bohaterowie poznają pewną suczkę pragnącą dokonać zemsty na Rzymianach, za to, że niegdyś podbili Lutecję. Niestety przez brak rozwagi wpada ona w ręce prefekta Flakusa, więc Nieugięci znowu będą mieli łapy pełne roboty. Innym razem Idefiks z przyjaciółmi udają się po okruszki dla Astmatiksa, ale okazuje się, że w całym mieście brakuje chleba, co się z nim stało? Tego będą musieli się dowiedzieć, ale jak zwykle nie obejdzie się bez komplikacji. Scenariusz do albumu napisali Francuzi Olivier Jean-Marie (kreskówka „Oggy et les Cafards”), Matthieu Choquet (serial „Idefiks i Nieugięci”) i Cédric Bacconnier (serial „Miraculum: Biedronka i Czarny Kot”). Rysunki stworzył Francuz Jean Bastide („Ptyś i Bill”). Szósty tom zawiera trzy historie: „Świetlisty las”, „Powrót Loftki” oraz „Okruszki i igraszki”.

Liczba stron: 68

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Puszczewicz Marek

Format (wymiary): 21.5x21.5cm

ISBN: 9788328169319

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.