JAK Kangur i Dziobak próbowali ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE - Olejarczyk Joanna, Il. Fąfrowicz Piotr - książka

JAK Kangur i Dziobak próbowali ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE książka papierowa

Olejarczyk Joanna, Il. Fąfrowicz Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Adamada
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Szczęście jest celem dążeń zwykłych ludzi, a zarazem tematem rozważań filozofów i naukowców. Kolejne cywilizacje i każdy człowiek z osobna od zarania dziejów zadają sobie pytania:
Czym jest szczęście?
Czy warto za nim gonić?
Jak je znaleźć?
Co to pojęcie tak naprawdę znaczy?  

Tymczasem tak powszechnie poszukiwane szczęście jest trudne do określenia. Przede wszystkim ze względu na to, że każdy ma swoją własną jego definicję. Autorka Asia Olejarczyk próbuje odkryć przed dziećmi specyfikę i ulotność tego pojęcia w swojej najnowszej książce JAK Kangur i Dziobak próbowali ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE, wydanej przez wydawnictwo Adamada.

W podróż, której celem jest znalezienie szczęścia, wyruszają dwa australijskie zwierzęta: Kangur i Dziobak. Precyzyjnie rozpisany tekst pozwala nam podążyć z każdym z tych zwierząt osobno. Albo skaczemy drogą Kangura, czytając tylko słowa napisane wersalikami, albo powolnie drepczemy z Dziobakiem i wtedy czytamy cały tekst. Piękna i mądra fabuła pozwala dzieciom zrozumieć abstrakcyjne pojęcie szczęścia i dowiedzieć się, że dla każdej osoby oznacza ono coś innego, oraz że znaleźć je możemy tylko wtedy, kiedy mamy obok siebie przyjaciół.

Australijskie są nie tylko sceneria i bohaterowie książki, ale też ilustracje utrzymane w pierwotnym aborygeńskim stylu, wykonane przez uznanego twórcę Piotra Fąfrowicza.

Liczba stron: 64

Format (wymiary): 20.7x29.7cm

ISBN: 9788374201513

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.