Magia domowa Tom 2 - Delemnach - książka

Magia domowa Tom 2 książka papierowa

Delemnach

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,99 zł
od 27,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Domowy czarownik Fin lubi porządek w kuchni i poza nią, mimo to nie zapowiada się, żeby udało mu się uporządkować wszystkie swoje sprawy. Po pierwsze, bez tytułu szlacheckiego nie ma szans na oficjalne zaloty u swojej ukochanej Anniki, którą rodzina chce zmusić do politycznego małżeństwa. Po drugie, zbliża się wojna z Troivackiem – i kiedy Fin prosi o chwilę wytchnienia poza murami zamku, król idzie mu na rękę… ale pod warunkiem, że kuchmistrz będzie dla niego szpiegował na ulicach Austice. Po trzecie – i to chyba najgorsza okoliczność – ojciec Fina jest w drodze do Daxarii. Jego przybycie z pewnością spowoduje jeszcze większe zamieszanie w życiu syna. W miarę jak Fin zawiera nowe przyjaźnie i sojusze – te magiczne i te całkiem zwyczajne – wplątuje się w kolejne dworskie intrygi. Odżywają stare waśnie i osobiste problemy. A im bardziej próbuje posprzątać ten bałagan, tym bardziej staje się oczywiste, że to dopiero początek jego kłopotów. Czy Finowi uda się je pokonać? Delemhach to urodzona i wychowana w Kanadzie osoba autorska, w Internecie działa pod pseudonimem. Stworzyło „Magię domową”, by podzielić się z czytelnikami ciepłem, radością i miłością do jedzenia. Już w młodym wieku pokochało fantastykę. Obecnie pracuje na różnych stanowiskach, ale największą przyjemność czerpie z udzielania prywatnych lekcji muzyki. Ma dwa koty – Krakena i Pina Coladę. Zdecydowanie za wiele czasu spędza na rozpamiętywaniu niezręcznych sytuacji ze swojego życia.

Liczba stron: 480

Tłumacz: Rychlik Magdalena

Format (wymiary): 13.5x21.0cm

ISBN: 9788383523859

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.