Maria oraz inne czerniakowskie opowiastki - Zygmunt Sławomir - książka

Maria oraz inne czerniakowskie opowiastki książka papierowa

Sławomir Zygmunt

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: LSW
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Sławomir Zygmunt, muzyk i dziennikarz, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W przeszłości związany ze słynnym klubem Hybrydy. Autor dziewięciu płyt CD z piosenkami. Napisał trzy książki: „Bruce Lee i inni. Leksykon filmów wschodnich sztuk walki”, „Spotkania z...” z 60 fascynującymi wywiadami
(m.in. z Z. Beksińskim, P. Gintrowskim, R. Wilhelmim, G. Holoubkiem) oraz powieść „Anna oraz inne klubowe opowiastki” (wydaną także w formie audiobooka), której akcja toczy się w latach 80. XX wieku w klubie Hybrydy. Warszawiak rodem z Czerniakowa. Komponuje także muzykę do filmów dokumentalnych.
Odznaczony Medalem Zasłużony Kulturze Gloria Artis.

Los wrzuca cię w życie tam gdzie chce, ale dalej idziesz sam. Jeśli jesteś z plebejsko-szemranego warszawskiego Czerniakowa, gdzie można zarobić kosę pod żebro i gdzie kwiat złodziejstwa płacze w kinie, gdy umiera Winnetou, to masz solidne podstawy, by zostać bandytą albo artystą. Nostalgiczny powrót do lat 60., 70. i 80. XX wieku. Smak i zapach Peerelu w powieści, która opisuje wcześniejsze losy Andrzeja Zydnowicza, bohatera książki „Anna oraz inne klubowe opowiastki”. Korowód barwnych postaci Czerniakowa, paczka przyjaciół, pierwsze szlugi i alpagi oraz brydż, fascynacja kinem, debiut muzyczny oraz klub Hybrydy. Do tego soczyste i mocne opowiadania strażackie z epizodu zesłania do Straży Pożarnej w stanie wojennym. No i pierwsza wielka miłość...

Liczba stron: 290

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788320558319

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.