Miłość to za mało - Lewandowski Gary - książka

Miłość to za mało książka papierowa

Lewandowski Gary

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Świeże i odważne spojrzenie na to, co znaczy kochać i być kochanym.
Dzięki tej książce w bardziej świadomy sposób spojrzysz na własną relację z drugą osobą. Nauczysz się, jak bardziej docenić miłość, którą cię obdarowano, lub poszukać innej, na którą zasługujesz. Możesz też przekonać się, że zbyt surowo oceniasz swój związek z drugą osobą.
Lewandowski bardzo sugestywnie przedstawia kilka mitów szkodzących miłosnej relacji oraz udziela praktycznych porad, dzięki którym stworzysz długotrwały i satysfakcjonujący związek.
Czy wiesz, że…
jesteś ostatnim człowiekiem na świecie, który powinien prognozować powodzenie lub niepowodzenie własnego związku?
to mężczyźni, a nie kobiety, są usposobieni romantycznie?
aby tworzyć udany związek, nie musisz współżyć aż tak często, jak ci się wydaje?
stawianie siebie na pierwszym miejscu może się dobrze przysłużyć wzajemnej relacji?
jeśli przesadzisz z bliskością, może się to odbić niekorzystnie na waszym związku?
spory wzmacniają relację?
we wzajemnym wsparciu bardziej liczy się to, czego nie widać?
jeśli będąc w związku, nie stajesz się lepszym człowiekiem, to staniesz się nim dzięki rozstaniu?
Dr Gary W. Lewandowski to nagradzany nauczyciel akademicki, badacz, pisarz, psycholog zajmujący się problematyką intymnych relacji. Stworzył popularny portal o nazwie ScienceofRelationships.com (teraz Luvze.com), prowadzi blog „Psychology of Relationships”, a jego wystąpienia na platformie TEDx miały niemal dwa miliony wyświetleń.

Liczba stron: 288

Tłumacz: Sudół Robert

Format (wymiary): 14.0x21.5cm

ISBN: 9788381439527

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.