Nawet skałę da się zjeść. Po co mi ta nauka? Tom 2 - Olszyński Krzysztof H. - książka

Nawet skałę da się zjeść. Po co mi ta nauka? Tom 2 książka papierowa

Olszyński Krzysztof H.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy kiedykolwiek siedzieliście na lekcji chemii, myśląc: po co mi to? Już nie musicie się zastanawiać! W tej książce znajdziecie praktyczne informacje, które wyjaśnią wam, do czego w życiu potrzebna jest chemia! Dlaczego jedzenie smakuje w określony sposób? Dlaczego woda w morzu jest słona? Czy to prawda, że nawet skałę da się zjeść? I co tak naprawdę znaczy, że jedzenie to sama chemia? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w książce z serii „Po co mi ta nauka?”, która zabierze czytelników w fascynującą podróż po świecie chemii. Dzięki tej fantastycznej książce odkryjcie wiele sekretów nauki! W środku czeka na was mnóstwo ilustracji, infografik, zabawnych rysunków i ciekawostek, które sprawią, że czytanie będzie prawdziwą frajdą! Odpowiecie też sobie na najważniejsze pytanie: PO CO MI TA CHEMIA? Może się okazać, że wiedza z tej książki nie raz uratuje wam życie! Publikacja nie ogranicza się jednak tylko do teorii. Zawiera także praktyczne porady i eksperymenty, które można przeprowadzić samodzielnie w domu, takie jak przygotowanie przezroczystych kostek lodu czy badanie różnic między wodą a olejem. Podczas czytania na pewno nie będziecie się nudzić! Seria „Po co mi ta nauka?” w przystępny sposób wyjaśnia, jak nauka jest obecna w każdym aspekcie naszej codzienności, oraz pokazuje, jak można ją wykorzystać do poprawy naszego zdrowia i jakości życia.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 24.0x30.0cm

ISBN: 9788383713137

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.