Ogarnij się -  - książka

Ogarnij się książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Najnowsza publikacja wydawnictwa Charaktery nosi tytuł „Ogarnij się. Jak skutecznie rządzić sobą” i jest wielką opowieścią o nas - ludziach, przeważnie nieświadomych swojej wyjątkowości, zagrzebanych talentów, przyprószonych wartości, pragnień i .. potencjału do zmiany na lepsze.
Miotamy się, zmagamy, gubimy. Nie musi tak być - grupa uznanych i cenionych psychologów, psychiatrów i psychoterapeutów zatroskanych o ludzkie losy, wychodzi nam naprzeciw, bierze na warsztat tematy bez wątpienia fundamentalne: poczucie wartości, poznanie siebie i swoich głębokich dążeń, ambiwalencję, wewnętrzne konflikty, cele, ich wyznaczanie i realizację etc. Autorzy stawiają podstawowe pytania o szczęście, o spełnione życie i hojnie dzielą się wiedzą zdobytą w trakcie naukowych poszukiwań. Dzięki zarówno nowym, jak i sprawdzonym metodom pomagają zrozumieć siebie i dają nadzieję wszędzie tam, gdzie panuje - jakże dojmująca w skutkach - ignorancja. A wystarczyłoby wiedzieć, przeczytać... Zawarte w książce opowieści o drodze ku pełni, opowieści odkrywcze i poparte dowodami naukowymi, poruszą ludzi poszukujących, w każdej szerokości geograficznej. Wszystko zaczyna się wtedy, gdy się zatrzymasz, pomyślisz, ogarniesz i ... zaczniesz skutecznie rządzić sobą, tam zaczyna się prawdziwe życie ... Pomyślności.

O autorach:
Autorami są psychologowie, psychiatrzy, terapeuci i redaktorzy:
Prof. Graz˙yna Wieczorkowska-Wierzbin´ska jest magistrem matematyki i profesorem psychologii. Kieruje Katedra? Psychologii i Socjologii Zarza?dzania na Wydziale Zarza?dzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Prof. Kinga Lachowicz-Tabaczek jest psychologiem, pracuje w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dr hab. Irena Makower jest psychologiem i psychoterapeutka?. Pracuje w Szwecji, w Instytucie Kognitywnej Terapii oraz Kształcenia Manowa.
Dr Agnieszka Popiel jest lekarzem psychiatra?, adiunktem na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS w Warszawie. Od wielu lat zajmuje sie? psychoterapia? poznawczo-behawioralna?.
Prof. dr hab. Wiesław Łukaszewski jest psychologiem, specjalizuje sie? w psychologii osobowos´ci, motywacji i w psychologii społecznej. Pracuje w Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS w wydziałach w Sopocie i we Wrocławiu.
Dr hab. Roma Kadzikowska-Wrzosek jest psychologiem, pracuje na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS Wydział Zamiejscowy w Sopocie.
Prof. Roy F. Baumeister jest psychologiem, pracuje na Florida State University, gdzie wspólnie z Dianne M. Tice kieruje Laboratorium Psychologii Społecznej Stworzył m.in. koncepcje? woli jako zasobu energetycznego zwia?zanego z Ja.
Anna Srebrna jest psychologiem, coachem, psychoterapeuta? i trenerem. Pracuje w Laboratorium Psychoedukacji.
Dr Rafał Albin´ski jest psychologiem poznawczym, pracuje na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS w Warszawie.
Dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik jest psychologiem, pracuje w Katedrze Psychopatologii i Psychoterapii na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Krzysztof S´liwin´ski jest psychologiem, psychometra?, trenerem i po- pularyzatorem psychologii.
William Baum jest emerytowanym profesorem psychologii University of New Hampshire. Obecnie pracuje na University of California, Davies.
Natalia de Barbaro jest psycholoz˙ka? i socjoloz˙ka?, pracuje jako trenerka i konsultantka w s´wiadcza?cej usługi doradczo-szkoleniowe firmie House of Skills.

Dr Martyna Goryniak jest psychologiem, trenerem i terapeuta? w warszawskim os´rodku „Natolin”. Absolwentka Studium Psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji.
Joanna Wrzes´niowska jest psychologiem klinicznym, terapeuta? ACT i EMDR.

Liczba stron: 232

Format (wymiary): 20.4x14.1

ISBN: 9788364721427

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.