Plasterki na tęsknotę - Zawisza-Wilk Ewa - książka

Plasterki na tęsknotę książka papierowa

Zawisza-Wilk Ewa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Plasterki na tęsknotę

Ewa Zawisza-Wilk

To książka o ponadczasowej mocy dobrych uczuć, przyjaźni i przywiązania. O odkładaniu ważnych rzeczy na później i konsekwencjach takiego działania. Lektura dla dzieci i ich rodziców, poruszająca wrażliwość. Książka do wspólnego odkrywania i przeżywania rzeczy ważnych. Prowokująca dziecko do stawiania pytań i inspirująca do głębokich rozmów o przemijaniu, stracie, o sprawach nieuniknionych i pielęgnowaniu pamięci. Książka do studiowania pięknych obrazów. Naklejająca plasterki na tęsknotę.

dr Ewa Zawisza-Wilk, pedagog, logopeda, mediator, terapeuta. Pracownik naukowy Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Zagorzały tutor, autorka licznych publikacji naukowych oraz dwóch książek dla dzieci. Pasjonatka podróży ekstremalnych, metafory i ekspert w dziedzinie całożyciowego rozwoju. Terapeuta - praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.

Uważa, że SŁOWO to najpotężniejsze narzędzie pracy.

Paweł Wąsowicz, fizyk z wykształcenia i artysta z przekonania. Jako dojrzały absolwent nauk ścisłych ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Krakowie. Pasjonat milongi i dobrej kuchni. Zarysowuje każdy dostępny kawałek kartki, dlatego w szkole dostawał po uszach za upiększanie podręczników. Pozostał głuchy na uwagi nauczycieli i rozwijał swój talent dalej. Zwyczaj rysowania na czymkolwiek odziedziczyła po nim córka Zosia.

Uważa, że OBRAZ to najpotężniejsze narzędzie pracy.

Liczba stron: 44

Format (wymiary): 23.0x23.0cm

ISBN: 9788362238637

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.