Potencjał odporności organizacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych - Racek Elżbieta - książka

Potencjał odporności organizacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych książka papierowa

Racek Elżbieta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

38,00 zł
od 19,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: FNCE
  • Język: polski
Opis

Organizacje, które szybko przekształciły dotychczasowe formy pracy oraz sposoby funkcjonowania na rynku w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie i przetrwały – mogą dostarczyć lekcji na temat odporności. Mimo niezwykłego znaczenia, problematyka odporności organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych jest rzadko poruszana. Książka Elżbiety Racek znakomicie uzupełnia tę lukę na rynki wydawniczym.

Autorka wnikliwie analizuje problematykę odporności organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych, ze szczególnym naciskiem na rozwój branży metalurgicznej.  Pokazuje, jak wysoki wzrost cen emisji dwutlenku węgla, zmiany pułapów emisji i globalne wydarzenia, takie jak wojna handlowa między USA a Chinami czy pandemia wywołana przez SARS-CoV-2, wpłynęły na metalurgię. Książka kładzie nacisk na znaczenie budowania odporności organizacyjnej, czyli zdolności firm do absorpcji i adaptacji w niestabilnym środowisku.
Zbierając unikalne przykłady przedsiębiorstw metalurgicznych, Elżbieta Racek wskazuje, jak te organizacje stają się nie tylko odporne na ekonomiczne burze, ale także stwarzają szanse na innowacyjny rozwój w trudnych warunkach. To nie tylko lektura dla profesjonalistów z branży, ale również intelektualna podróż przez świat przedsiębiorczości, zmagań i triumfów w obliczu wyzwań współczesnego rynku.

Liczba stron: 166

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788367786676

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.