Rozeznawanie duchowe - Królikowski Wacław - książka

Rozeznawanie duchowe książka papierowa

Królikowski Wacław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

38,90 zł
od 19,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WAM
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Modlę się o to, by miłość wasza doskonaliła się coraz bardziej i bardziej w głębszym poznaniu i wszelkim wyczuciu dla oceny tego, co lepsze, abyście byli czyści i bez zarzutu na dzień Chrystusa. (Flp 1,9–10)

Książka poświęcona jest drugiej serii Reguł rozeznawania duchów św. Ignacego Loyoli (ĆD 328–336). Ojciec Ignacy podzielił je bowiem na reguły bardziej stosowne dla pierwszego tygodnia Ćwiczeń, odpowiadające drodze oczyszczającej, oraz te bardziej stosowne w drugim tygodniu i dotyczące drogi oświecającej. Obie serie są ściśle ze sobą powiązane: pierwsza jest bowiem podstawą i korzeniem dla drugiej serii, która służy do tego samego celu – do odczucia różnych wewnętrznych poruszeń i właściwego ich rozeznania, aby dobre przyjąć, a złe odrzucić.

Zamieszczone w tomie artykuły, będące owocem jubileuszowego XL Kursu Duchowości Ignacjańskiej z 2020 roku, są pogłębioną analizą ośmiu ignacjańskich reguł rozeznawania duchów drugiego tygodnia. Refleksja w nich zawarta może stać się doskonałą pomocą w badaniu duchowych poruszeń przez osoby bardziej zaawansowane na drodze życia duchowego, kiedy – jak mówi św. Ignacy – nieprzyjaciel natury ludzkiej więcej kusi pod pozorem dobra. Rozpoznawanie pochodzenia wewnętrznych myśli, odczuć, natchnień i przeżyć nie jest wówczas proste…

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 13.5x21.0cm

ISBN: 9788327719782

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.