Siły psychohistorii - Plebaniak Piotr - książka

Siły psychohistorii książka papierowa

Piotr Plebaniak

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: MT Biznes
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

„Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, będą zmuszeni ją powtórzyć”. A ci, którzy ją pamiętają, będą zmuszeni stać i bezsilnie patrzeć, jak powtarzają ją inni. Każde „żywe stworzenie”, od roślin i zwierząt przez chińskich Świętych Mężów, narody, a na potężnych imperiach kończąc, to homeostaty – systemy powodowane wszechwładnym instynktem przetrwania: PRZEWIDUJ PRZYSZŁOŚĆ ALBO GIŃ!
My, ludzie, na równi z potężnymi armiami i państwami, bezwiednie i celowo zdobywamy kontrolę nad biegiem zdarzeń, staramy się zdominować innych. Kształtujemy własne parametry przetrwania. Jednym z tych parametrów jest zdolność rozpoznawania wzorców i prawideł biegu rzeczy. Dostrajamy się do praw środowiska i konkurentów oraz narzucamy własne prawa, aby wpłynąć na przyszły stan świata i dominować nad innymi. Staramy się zostać Mistrzami Obserwacji Świata. Chcemy zrozumieć wczoraj i dziś, by przewidzieć jutro. Masz w rękach studium natury ludzkiej i obserwacji świata – poradnik uczący, jak z informacyjnego chaosu wydobyć to, co ma znaczenie. To też almanach koncepcji potrzebnych do zrozumienia i opanowania technik kontroli nad biegiem wydarzeń. Poznasz je dzięki dziesiątkom inspirujących spostrzeżeń i przykładów: z życia codziennego zwykłych ludzi, aren historycznych bitew i wojen oraz geopolitycznych rozgrywek, w których na szali są losy świata. Masz w rękach studium dostrzegania prawidłowości i przewidywania przyszłych zdarzeń.

Liczba stron: 736

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788394027858

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.