Tytuł dostępny bezpłatnie w ofercie wypożyczalni Depozytu Bibliotecznego.
Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.
Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach:
https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny
https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny
Na początku książki autor zajmuje się najważniejszym problemem w marketingu usług: jakością. Pokazuje w jaki sposób można odkryć w swoim przedsiębiorstwie te elementy, które wymagają udoskonalenia i podaje przykłady użytecznych technik. Następnie przechodzi do innych podstawowych zagadnień marketingu usług: jak określić, na czym naprawdę polega Twój biznes i co tak naprawdę kupują ludzie, jak pozycjonować usługi, jak zrozumieć klientów i ich zachowanie oraz jak się z nimi komunikować.
Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych.
Książka dostępna w zasobach:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na: