Sygnaliści w biurze rachunkowym - Praca zbiorowa - książka

Sygnaliści w biurze rachunkowym książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Infor
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Już od 25 września 2024 r. trzeba stosować przepisy polskiej ustawy o ochronie sygnalistów dotyczące zgłoszeń wewnętrznych i ujawnienia publicznego, a także związane z tym przepisy karne. Wszystkie biura rachunkowe – niezależnie od liczby osób świadczących pracę – zobowiązane są przygotować i wdrożyć systemy przyjmowania zgłoszeń, prowadzenia działań następczych oraz uruchomienia odpowiednich kanałów zgłoszeń wewnętrznych.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom prowadzących biura rachunkowe, przygotowaliśmy publikację „Sygnaliści w biurze rachunkowym”.
Autorzy – eksperci zajmujący się tą tematyką od wielu lat – omawiają w tym opracowaniu nowe krajowe regulacje związane z ochroną sygnalistów z perspektywy biur rachunkowych. Celem publikacji jest dostarczenie skondensowanej wiedzy, a także wsparcie biur, które – bez względu na liczbę osób świadczących pracę – będą musiały przygotować i wdrożyć stosowne procedury.
Właściciele i pracownicy biur rachunkowych dowiedzą się z poradnika:
jakie obowiązki nakłada na biura rachunkowe ustawa o ochronie sygnalistów,
na czym polega zgłaszanie nieprawidłowości,
kim jest sygnalista,
jakie wymagania muszą spełniać wewnętrzne systemy zgłaszania nieprawidłowości,
czego mogą dotyczyć zgłoszenia,
jak należy reagować w razie zgłoszenia nieprawidłowości.

Publikacja „Sygnaliści w biurze rachunkowym” jest praktycznym przewodnikiem po zadaniach i obowiązkach, jaki stoją przed wszystkimi biurami rachunkowymi.

Liczba stron: 96

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788382686548

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.