Sztuka mówienia NIE - Damon Zahariades - książka

Sztuka mówienia NIE książka papierowa

Damon Zahariades

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.

Oowiem Ci o mojej historii człowieka, dla którego liczyło się tylko zadowolenie innych (i wyjaśnię jak zerwałem z tym nałogiem).
Poznasz 11 najczęstszych przyczyn tego, że mówimy "tak", podczas gdy powinniśmy powiedzieć "nie".
Zapoznasz się z 10 prostymi strategiami przemyślanego odmawiania.
Zrozumiesz dlaczego odmawianie nie czyni Cię złą osobą (a właściwie dlaczego jest zupełnie odwrotnie!).
Znajdziesz najlepszą metodę wykształcenia nawyku ustalania granic w życiu osobistym i zawodowym.
Sprawdzisz czy nie cierpisz na brak asertywności (i dowiesz się jak ocenić czy choroba jest już poważna).
Sztuka mówienia "NIE" pokaże Ci jak wyznaczać granice, bronić swoich racji i wzbudzać przy tym szacunek!

Damon Zahariades uważa siebie za korporacyjnego uchodźcę. Na bazie osobistych doświadczeń stał się ekspertem w dziedzinie zarządzania czasem i własną wydajnością. W wolnych chwilach wspomaga rozwijające się firmy umiejętnościami z dziedziny copywritingu. Jest autorem lubianych książek, w tym kilku bestsellerów Amazona. Mieszka w południowej Kalifornii.

Liczba stron: 208

Tłumacz: Romanek Arkadiusz, Sugiero Joanna

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788328374331

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.