Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT) - McKay Matthew, Wood Jeffrey C., Brantley Jeffrey - książka

Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT) książka papierowa

Brantley Jeffrey, Wood Jeffrey C., McKay Matthew

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

67,00 zł
od 33,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Techniki DBT w regulowaniu emocji Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT) została opracowana, by pomóc osobom cierpiącym na zaburzenia osobowości z pogranicza. Udowodniono jednak, że znajduje także zastosowanie w leczeniu innych zaburzeń charakteryzujących się występowaniem silnych emocji: depresji, stanów lękowych czy PTSD.
Podręcznik ten stanowi kompendium wiedzy na temat wykorzystania narzędzi DBT w praktyce. W nowym, uzupełnionym i zaktualizowanym, wydaniu autorzy wyjaśniają, jak wypracować skuteczne strategie radzenia sobie z trudnymi emocjami, odpowiednio reagować na stresujące zdarzenia i odzyskać kontrolę nad swoim życiem.
Praktyczne ćwiczenia pomogą zwiększyć tolerancję na dyskomfort psychiczny, rozwinąć umiejętności interpersonalne czy regulować napięcie. Znalazły się tu również wskazówki, jak wykorzystać uważność w radzeniu sobie ze skrajnymi emocjami, uczyć się samowspółczucia oraz unikać angażowania się w destrukcyjne zachowania.
Na szczególną uwagę zasługuje rozdział opisujący, jak przeprowadzać próby poznawcze z użyciem ekspozycji.
Technika ta umożliwia wykorzystanie nowych umiejętności w stanie aktywacji emocjonalnej.
Niezależnie od tego, czy sam szukasz równowagi emocjonalnej, czy jesteś profesjonalistą w dziedzinie zdrowia psychicznego, w Terapii dialektyczno-behawioralnej znajdziesz efektywne metody pracy pozwalające na wdrożenie trwałych zmian.

Liczba stron: 336

Tłumacz: Gołąb Joanna

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788323353454

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.