Wir smart 2 Język niemiecki dla klasy 5 Zeszyt ćwiczeń rozszerzony + CD - Książek-Kempa Ewa, Kubicka Aleksandra, Młynarska Olga - książka

Wir smart 2 Język niemiecki dla klasy 5 Zeszyt ćwiczeń rozszerzony + CD książka papierowa

Książek-Kempa Ewa, Kubicka Aleksandra, Młynarska Olga

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,00 zł
od 19,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wir smart SMARTBUCH to rozszerzony zeszyt ćwiczeń oferujący:


Bogactwo ćwiczeń i zadań do podręcznika:

Ćwiczenia i zadania utrwalające oraz systematyzujące wiedzę do każdego rozdziału podręcznika;

Zestaw zadań leksykalnych, gramatycznych, trening pisania oraz zadania na rozumienie ze słuchu.

Lekcje z Filmem:

W każdym module zostały zamieszczone cztery lekcje z filmami „FilmBOX”. Ogladajac filmy, uczeń utrwala tematy przedstawione w danym module, a przy tym doskonale się bawi i poznaje życie codzienne swoich rówieśników z krajów niemieckojęzycznych oraz ich kulturę.

Lekcje z piosenką „Wir singen”:

Każdy rozdział uatrakcyjnia lekcja z piosenką, której tekst odnosi się tematycznie do materiału danego rozdziału.

Kącik gier „Spielecke”:

Zestaw ćwiczeń wzbogaca w każdym rozdziale sekcja „Spielecke” składająca się z ćwiczenia do wykonania w parach.

Kompleksową część ewaluacyjną:

Bist du schon fit in Deutsch? - Dział ewaluacyjny zawierający osiem testów sprawdzających wiedzę leksykalną i gramatyczną;

Fit-in-Deutsch-Training - Testy w formacie egzaminacyjnym skorelowane z treściami danego modułu podręcznika „Wir smart”;

Übung macht den Meister - Przykładowy arkusz egzaminacyjny dla uczniów klas ósmych szkoły podstawowej. Forma zadań odzwierciedla formę zadań egzaminacyjnych.

Liczba stron: 120

Format (wymiary): 20.5x25.5cm

ISBN: 9788380635845

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.