Jak opanować dowolny język obcy. Jak przyjemnie i efektywnie opanować dowolny język, wykorzystując to, kim jesteś - Agnieszka Burcan-Krawczyk - ebook

Jak opanować dowolny język obcy. Jak przyjemnie i efektywnie opanować dowolny język, wykorzystując to, kim jesteś ebook

Agnieszka Burcan-Krawczyk

4,0
24,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Doświadczona nauczycielka zdradza sekrety, które sama zaobserwowała wśród swoich słuchaczy!

Tak, dobrze przeczytałeś. Podstawowy problem nauki jakiegokolwiek języka obcego zawsze istnieje w Tobie. Nie w nauczycielu, nie w braku środków na naukę, lecz właśnie w Tobie. Ale jest też i druga strona medalu. A mianowicie każdy człowiek ma predyspozycje ku temu, aby opanować w stopniu komunikatywnym każdy język.

W tej publikacji nie znajdziesz absolutnie żadnych słówek do nauczenia się. Nie ma również żadnych skomplikowanych teorii gramatycznych. Ba! Nie ma nawet prostych teorii. Co więc zawiera ta książka i dlaczego powinienem się nią zainteresować? - zapewne chciałbyś zapytać.

Znajdziesz tutaj przede wszystkim fundamenty niezbędne każdemu człowiekowi, który naprawdę pragnie nauczyć się języka obcego. I nie ma znaczenia, czy będzie to angielski, niemiecki, portugalski, włoski czy hiszpański. Jest to publikacja uniwersalna, ponieważ psychiczny aspekt nauki jest dokładnie taki sam dla każdego z języków.

I tak na przykład znajdziesz tutaj rady dotyczące:

- Twojej wewnętrznej automotywacji, która jest niezbędna, aby ruszyć z materiałem.

- Pokonywania słomianego zapału, który najbardziej przeszkadza w realizacji większości życiowych decyzji.

- Twoich wewnętrznych cech charakteru: czy jesteś sangiwnikiem, cholerykiem, melancholikiem, a może flegmatykiem?

- Optymalnych sposobów uczenia się - przygotowanych specjalnie z myślą o Tobie.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
4,0 (1 ocena)
0
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.