Snajper - Cussler Clive, Scott Justin - książka

Snajper książka papierowa

Cussler Clive, Scott Justin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

BESTSELLER NAJWIĘKSZEGO NA ŚWIECIE MISTRZA POWIEŚCI PRZYGODOWYCH

Cykl Isaac Bell

Najbardziej wybuchowa przygoda Isaaca Bella: od pałaców Rockefellera po kaspijskie pola naftowe

Rok 1905. Isaac Bell, detektyw Agencji Van Dorn, bada na zlecenie rządu monopolistyczne praktyki koncernu Standard Oil Johna D. Rockefellera. Nagle śledztwo staje się śmiertelnie niebezpieczne: tajemniczy snajper zabija konkurentów Standard Oil.
Strzela z nieprawdopodobnych odległości i precyzyjnie trafia w cel. A następnym celem jest najlepszy świadek Bella...

Kim jest zabójca? Dla kogo zabija?

Isaac Bell rozpoczyna pościg za nieuchwytnym zbrodniarzem: od ogarniętych „naftową gorączką” terenów Kansas i Teksasu, przez Waszyngton i Nowy Jork, po zniszczone wojną pola roponośne Baku, i z powrotem po Amerykę, gdzie dojdzie do ostatecznej, bezwzględnej konfrontacji. I niewyobrażalnie wybuchowego finału...

CLIVE CUSSLER to najpopularniejszy i najbardziej lubiany autor powieści przygodowo-sensacyjnych na świecie. Podróżnik, badacz historii katastrof morskich, poszukiwacz zatopionych wraków, sam był uosobieniem przygody, tak jak jego najsłynniejszy bohater, Dirk Pitt.

Clive Cussler to jedyny pisarz, którego powieści od prawie pół wieku nie schodzą ze szczytów list bestsellerów. W każdym tygodniu zajmują najwyższe miejsca w Top 10 „New York Timesa”. Są tłumaczone na 60 języków i publikowane w 105 krajach. Clive Cussler nazwany został WIELKIM MISTRZEM PRZYGODY, który fascynuje czytelników w każdym wieku.

Liczba stron: 368

Format (wymiary): 13.4x20.6

ISBN: 9788324166473

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.