Wpisz kod

Jak otrzymać dostęp do książek?

1Wpisz otrzymany unikatowy kod.

2Załóż darmowe konto Legimi.

3Pobierz bezpłatną aplikację Legimi dostępną na Android, iOS lub wybrane e-czytniki. Pobieraj i czytaj ebooki bez ograniczeń.

Najczęściej zadawane pytania

Czy dostęp do ebooków i audiobooków jest bezpłatny?

Zarówno aplikacja Legimi, jak i usługa dostępu do ebooków i audiobooków są dla Ciebie całkowicie darmowe. Zostały sfinansowane przez Twojego pracodawcę.

Jak mogę wypożyczyć ebooka lub audiobooka online?

W celu uzyskania indywidualnego kodu dostępowego należy skontaktować się z opiekunem usługi ze strony Twojej Firmy. Aktywacja kodu następuje po rejestracji bezpłatnego konta Legimi na stronie http://www.legimi.pl/twojafirma/. Następnie wszystkie książki wypożyczyć i pobrać można bezpośrednio w aplikacji Legimi.

Na jak długo uzyskuję dostęp do platformy?

Ebooki i audiobooki można wypożyczać maksymalnie przez rok od daty uruchomienia usługi przez pracodawcę, chyba że limit zamówionego pakietu stron do przeczytania przez wszystkich pracowników firmy zostanie wykorzystany przed upływem roku.

Jaki jest limit wypożyczeń dla pracownika?

W ramach zamówionego przez Twoją Firmę limitu stron do przeczytania każdy pracownik wypożyczyć może dowolną liczbę książek z katalogu dostępnego dla pracowników.

Na jakich urządzeniach mogę czytać wypożyczone książki elektroniczne?

Na urządzeniach z systemami operacyjnymi, dla których dostępna jest aplikacja Legimi: iOS (iPhone, iPad), Android - smartphone i tablet oraz niektóre czytniki ebooków (ich lista dostępna jest pod tym linkiem https://www.legimi.pl/pobierz-legimi/), Windows Phone, Windows 8 i 10 - komputer. Każdy pracownik może czytać w chmurze® jednocześnie na 4 różnych urządzeniach w tym czytniku Kindle!

Czy wypożyczane w ramach usługi Legimi ebooki mogę czytać na Kindle?

Usługa dostępna jest dla posiadaczy modeli Kindle Touch, 7, 8, 10, 11, Paperwhite 1-5, Voyage, Oasis 1-3 i Scribe. W miesiącu możesz pobrać do 10 nowych ebooków na Kindle oraz nieograniczoną liczbę ebooków i audiobooków na pozostałe urządzenia.

Czy muszę być online, by czytać ebooki?

Po pobraniu ebooki można czytać również offline. Jeżeli czytelnik pozostaje offline przez 7 dni, otrzymuje powiadomienie o konieczności połączenia się z internetem w celu aktualizacji statusu swojego konta w Legimi.

Czy jeśli przeczytam dwukrotnie tę samą książkę, moje konto zostanie dwukrotnie uszczuplone o jej liczbę stron?

Strony uznawane są za przeczytane po pierwszym ich otwarciu. Ponowne ich przeczytanie na tym samym urządzeniu (bez przelogowywania się w aplikacji) nie wiąże się ze zmniejszeniem liczby stron dostępnych w danym pakiecie.

Czy audiobooki w Legimi czytane są przez lektora, czy syntezator mowy?

Książki oznaczone jako audiobooki czytane są przez lektora. Książki oznaczone jako ebooki z wersją odsłuchu są czytane są przez syntezator mowy. Wszystkie książki dzielimy na: ebooki: wersja tekstowa + dźwiękowa (syntezator mowy) audiobooki: tylko wersja dźwiękowa (lektor) synchrobooki: wersja tekstowa + dźwiękowa (lektor).

Na jakich czytnikach można korzystać z abonamentowego dostępu do ebooków?

Usługa dostępna jest dla posiadaczy certyfikowanych czytników z systemem operacyjnym Android: Pocketbook, Inkbook, ONYX, oraz dla posiadaczy niektórych modeli Kindle z ekranem dotykowym: Touch, 7, 8, 10, 11, Paperwhite 1-5, Voyage, Oasis 1-3 i Scribe. Prosimy o zapoznanie się z listą certyfikowanych modeli na stronie https://www.legimi.pl/pobierz-legimi/certyfikowane-czytniki/

Czy mogę swobodnie zmieniać tryb czytania na słuchania?

Tak, można dowolnie przełączać się z czytania na słuchanie (również będąc offline) po pobraniu ebooka oraz danego rozdziału audiobooka. Aby pobrać od razu wszystkie rozdziały audiobooka, należy w ustawieniach aplikacji zaznaczyć opcję „pobieraj wszystkie rozdziały, gdy dostępne jest WiFi"

Co się stanie, gdy utracę lub zmienię swój tablet, smartfon lub komputer? W jaki sposób mogę uzyskać na nowym urządzeniu dostęp do mojej półki z książkami?

Prosimy o kontakt z pomocą techniczną Legimi tel +48 22 307 65 40 w celu rozwiązania problemu.