A kto mi, kuźwa, zabroni, czyli 49 przykładów na to, że można - Sławomir Franc - audiobook

A kto mi, kuźwa, zabroni, czyli 49 przykładów na to, że można audiobook

Sławomir Franc

5,0

Audiobook dostępny jest w abonamencie za dodatkową opłatą ze względów licencyjnych. Uzyskujesz dostęp do książki wyłącznie na czas opłacania subskrypcji.

Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Łatwiej odnaleźć szczęście, gdy wiesz, gdzie go szukać.

W jaki sposób nastawienie psychiczne wpływa na kondycję fizyczną? Dlaczego warto umieć słuchać, a nie tylko mówić? Po co nam asertywność? Czym jest negatywna motywacja i jak ją spożytkować? Dlaczego wygląd zewnętrzny jest tak samo ważny jak osobowość?

Na te i wiele innych pytań szuka odpowiedzi autor książki „A kto mi, kuźwa, zabroni". W 49 zabawnych, błyskotliwych i frapujących rozdziałach wnikliwy czytelnik odnajdzie zapis walki z przeciwnościami losu, rozmaitymi dylematami i błędami życiowymi, a także garść przemyśleń na temat wszystkich najważniejszych spraw i bolączek, wokół których kręci się życie współczesnego człowieka. Ten nietuzinkowy motywator dla wszystkich, którym choć raz zdarzyło się zwątpić w obraną przez siebie drogę, dobitnie przekonuje, że życie w gruncie rzeczy polega na „przechodzeniu od porażki do porażki bez utraty entuzjazmu".

Życie można porównać do lasu. Z definicji jest tym samym dla wszystkich, ale jeżeli każdy objaśni je indywidualnie, powstanie tyle znaczeń, ilu będzie opisujących. Jestem jednak przekonany, że każde z tych określeń będzie miało część wspólną – to, czego od życia oczekujemy. No i można stwierdzić: jesteśmy w domu. Wiemy, czego chcemy, więc pora zacząć po prostu iść we właściwym kierunku. Jest tylko jeden warunek – musimy iść.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 7 godz. 5 min

Lektor: Leszek Filipowicz
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność