Manipulacja, perswazja czy magia? Poznaj niesamowitą moc słowa, myśli i wiary i dowiedz się jak ją wykorzystać - Sergiusz Kizińczuk - ebook

Manipulacja, perswazja czy magia? Poznaj niesamowitą moc słowa, myśli i wiary i dowiedz się jak ją wykorzystać ebook

Sergiusz Kizińczuk

2,0
31,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Manipulacja, perswazja czy magia?

A może po prostu "codzienność"?

Moc myśli i słów ma ogromny wpływ na Twoje życie, Twoje poglądy i zachowanie. Możesz się nie zgadzać z tym, co teraz powiem, ale jesteś sterowany niczym marionetka, ktoś pociąga za sznurki, a Ty tańczysz jak Ci zagrają. Kupujesz rzeczy, które nie są Ci do niczego potrzebne, dajesz się wmanewrować w kłopotliwe sytuacje towarzyskie itd. I wielokrotnie uważasz, że to Twoje własne poglądy, Twoje własne zachowania!

Słowa i myśli mają wręcz magiczną moc! Oprócz tego, że niosą informację, to jeszcze działają niczym katalizatory, wywołując stany emocjonalne i obrazy w umyśle. Za pomocą słów można w znaczny sposób wpływać na zachowanie człowieka, manipulując nim w ten sposób, że nawet tego nie zauważy!

Poznając techniki manipulacji, nauczysz się bronić przed nimi. Poznaj je, zanim ktoś Cię „wrobi” w niekorzystną dla Ciebie sytuację, wyprzedź go!

Dzięki publikacji „Manipulacja, perswazja czy magia?”:

* Dowiesz się, co to jest autohipnoza, sugestia, psychomanipulacja i nauczysz się nie tylko przed nimi bronić, ale także poznasz podstawowe techniki ich użycia.

* Nauczysz się też manipulować innymi ludźmi i umiejętnie, niedostrzegalnie sprawiać, by działali według Twojego planu. W żadnym wypadku nie wykorzystuj tej wiedzy do niecnych celów. To zawsze obróci się przeciwko Tobie.

* Dowiesz się także, jak z korzyścią dla siebie i innych wykorzystać tę wiedzę, aby Twoje życie uległo diametralnej zmianie.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
2,0 (2 oceny)
0
0
1
0
1
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.