Nienawidzę poniedziałków! Poradnik dla wszystkich, którzy nie znoszą swojej pracy - Gabriela Abratowicz - ebook

Nienawidzę poniedziałków! Poradnik dla wszystkich, którzy nie znoszą swojej pracy ebook

Gabriela Abratowicz

0,0
24,70 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Właśnie otrzymujesz szansę stać się osobą, która nigdy więcej nie powie już „byle do piątku” i przestanie odliczać dni, godziny czy minuty do weekendu.

„Znajdź pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu.”

Być może pomyślisz, że taka sytuacja to idylla. Wyobraź sobie jednak, że istnieją ludzie, POLACY, którzy każdego dnia rano chętnie wstają z łóżka, wiedząc, że czeka ich kolejny dzień zawodowych przygód. Wiedzą, że będą czuli się spełnieni, będą pracować w miłej atmosferze, ich pomysły będą brane pod uwagę i omawiane, a ich problemy wysłuchiwane. TAK, istnieją w Polsce takie firmy.

Co by było, gdyby okazało się, że i Ty, podobnie jak oni, możesz w taki sam sposób powitać poniedziałkowy ranek?

Kiedy jesteś szczęśliwy w pracy:

— odnosisz więcej sukcesów,

— odczuwasz mniejszy stres,

— masz lepsze relacje z kolegami z pracy i z rodziną,

— masz większą motywację do pracy i większą radość życia.

Z książki „Nienawidzę poniedziałków!” dowiesz się m.in.:

— jak zmienić swoje nastawienie do obecnej pracy na takie, które podniesie Twój poziom zadowolenia z życia,

— jak nastawić się psychicznie na zmianę pracy,

— jak zapanować nad stresem i zniechęceniem,

— czy Twoje słabości Cię dyskwalifikują w oczach potencjalnego przyszłego pracodawcy,

— czy irytuje Cię pytanie „Co zamierzasz robić za 5 lat”? Jeśli tak, to dlaczego?

— jaka jest jedna, najważniejsza rzecz w życiu zawodowym, która wpływa bezpośrednio na Twój sukces lub porażkę,

— czym jest sekret 90/10.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.