Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę - Annie Grace - audiobook

Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę audiobook

Grace Annie

5,0
49,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Alkohol towarzyszy człowiekowi od święta i... na co dzień. Często próbujemy sobie zracjonalizować picie albo nawet odczuwamy dumę z mocnej głowy. Równocześnie wiemy, że nie wszystko jest w porządku: zamiast "tylko jednego" wypijamy o wiele więcej, a następnego dnia budzimy się z kacem i czujemy się paskudnie. Na domiar złego unikamy szczerych rozmów na ten temat, a decyzję o abstynencji podejmujemy, kiedy sytuacja staje się naprawdę niebezpieczna. A może ten problem da się rozwiązać w ciągu 30 dni?

Dzięki tej książce dowiesz się, jak przeprowadzić na sobie niezwykły 30-dniowy eksperyment. Wyzwanie polega na powstrzymaniu się od picia przez 30 dni. Co potem z tym zrobisz, będzie zależało od Twojej decyzji. Te eksperymentalne dni są Ci potrzebne, by zdobyć odpowiednią wiedzę, sprawdzić, ile masz wytrwałości i co się będzie z Tobą działo. Każdego dnia przeczytasz rozdział przeznaczony na kolejny dzień Twojego wyzwania. Równocześnie dowiesz się, co robić, aby etap detoksykacji organizmu był łatwiejszy do zniesienia. Prędko się przekonasz, że metoda TUZ zaproponowana w tej książce działa. W ciągu 30 dni stanie się coś magicznego!

Dowiedz się:

  • jakie są prawdziwe przyczyny trudnej relacji z alkoholem
  • w jaki sposób pracować z podświadomością
  • jak znów odczuwać radość i rozluźnienie bez alkoholu
  • jak uwolnić się od niepokoju i przygnębienia
  • jak cieszyć się z odzyskanej wolności

O tym decydujesz Ty!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 9 godz. 30 min

Lektor: Czyta: Orina Krajewska
Oceny
5,0 (2 oceny)
2
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność