In Death. Echa i śmierć - Robb J.D. - książka

In Death. Echa i śmierć książka papierowa

J. D. Robb

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Porucznik Eve Dallas z nowojorskiej policji wracała do domu razem ze swoim mężem, miliarderem Roarkiem, kiedy nagle tuż przed ich samochodem wbiegła na ulicę młoda kobieta – oszołomiona, naga, zakrwawiona. Roarke gwałtownie zahamował, a Eve przystąpiła do działania.
Daphne Strazza trafiła na ostry dyżur, ale dla jej męża, doktora Anthony’ego Strazzy, za późno na ratunek. Zdolny chirurg-ortopeda leżał martwy w swojej elegancko urządzonej miejskiej rezydencji. Opróżniono wszystkie trzy sejfy w domu. Daphne byłaby cennym świadkiem, ale kobieta doznała głębokiego szoku i jedynie powtarza, że napadł na nią diabeł.
W trakcie śledztwa okazuje się, że doktor Strazza był człowiekiem zimnym, władczym i powszechnie nielubianym, ale w tym wypadku dowody nie świadczą, by żona przyczyniła się do śmierci małżonka. Porucznik Eve Dallas i cały jej zespół czeka żmudne przesłuchanie wszystkich gości zaproszonych przez państwa Strazzów na kolację, personelu wypożyczalni mebli i firmy kateringowej, a także współpracowników doktora Strazzy, by znaleźć odpowiedź na kilka istotnych pytań:
Jak wygląda diabeł? I gdzie znów się pojawi?
Rob jest wirtuozem.
"Seattle Post-Intelligencer"
Trzymający w napięciu thrillery z odpowiednią dozą humoru…Fani gatunku będą zachwyceni.
"This Week"
Unikalna kombinacja thillera i romansu.
"The Romance Reader"
J.D. Robb to pseudonim Nory Roberts, autorki ponad dwustu powieści, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad pięciuset milionów egzemplarzy i regularnie trafiają na listę bestsellerów "New York Timesa".

Liczba stron: 406

Format (wymiary): 12.8x17.5

ISBN: 9788381233323

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.