Najlepsze polskie kryminały Gwiazdozbiór / Księgobójca / Człowiek, który musiał umrzeć - Marta Zaborowska - książka

Najlepsze polskie kryminały Gwiazdozbiór / Księgobójca / Człowiek, który musiał umrzeć książka papierowa

Marta Zaborowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Marta Zaborowska, "Gwiazdozbiór"
Podwarszawską szkołą dla wybitnie uzdolnionych uczniów, wstrząsa informacja o śmierci jednego z wychowanków. Wkrótce zamordowani zostają kolejni uczniowie, a autopsja każdego z nich wykazuje postępujące kalectwo, przekreślające ich drogę do sławy. W trakcie śledztwa, prowadzonego przez policyjną detektyw Julię Krawiec, do warszawskiej ASP wpływa list z rysunkami zamordowanych dzieci. Ktoś uwiecznia moment ich śmierci na swoich pracach. Julia musi odnaleźć autora rysunków zanim dojdzie do kolejnego zabójstwa.
Mariusz Zielke, "Człowiek, który musiał umrzeć"
Roman Wolak bez wątpienia jest draniem, który dzięki dobrym kontaktom z dawną esbecją, układom i łapówkom dorobił się fortuny na kontraktach z państwem polskim. Ale czy jest również mordercą wścibskiego dziennikarza? To pytanie gnębi znanego szwedzkiego publicystę Svena Olssona, w którego ręce trafia tekst o machlojkach Wolaka. Olsson przyjeżdża do Polski i… pada ofiarą zamachu terrorystycznego zorganizowanego przez faszystowską bojówkę.
Maja Wolny, "Księgobójca"
Historia Wiktora Krzesima, amsterdamskiego księgarza polskiego pochodzenia, zawodowego podglądacza, zakochanego w skrywającej tajemnice kobiecie. Wiktor prowadzi prywatne śledztwo zza szyby ksiągarni, w sprawie śmierci znanego restauratora mebli. Czy w czterech ścianach wąskiego amsterdamskiego domu można ukryć prawdę o zbrodni?

Liczba stron: 1452

Format (wymiary): 13.5x21.0cm

ISBN: 9788380159327

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.