Ostatnia sprawa Fredriki Bergman - Ohlsson Kristina - książka

Ostatnia sprawa Fredriki Bergman książka papierowa

Kristina Ohlsson

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Na przedmieściach Sztokholmu policja znajduje zwłoki mężczyzny, który zginął od postrzału w pierś. W momencie śmierci siedział w fotelu przed kominkiem; na palcu miał ślubną obrączkę swojej córki…
W innej dzielnicy miasta przedsiębiorca pogrzebowy szuka brata, który zniknął w tajemniczych okolicznościach. Nikt inny nie wydaje się przejmować losem zaginionego. Czyżby on też był już martwy?
Pewna kobieta walczy o zachowanie resztek kontroli nad swoim mężem, który staje się coraz bardziej niebezpieczny… Czas mija, a jej coraz trudniej ochronić przed nim siebie i dzieci. Nie może jednak odejść.
Według Fredriki Bergman i Alexa Rechta wszystkie te sprawy są ze sobą powiązane. Wciąż natrafiają na ślady, które prowadzą ich do przeszłości. Na jaw wychodzą dawne grzechy. Alex otrzymuje anonimowe listy, których nadawca chce „wszystko naprawić”. Kim jest autor i dlaczego za każdym razem jest o krok przed policją?
"Ostatnia sprawa Fredriki Bergman" - szósta książka Kristiny Ohlsson z Fredriką Bergman i Alexem Rechtem jako głównymi bohaterami - to pełna wartkiej akcji i utrzymana w mrocznej atmosferze powieść kryminalna, w której wszystko, co kiedyś zostało ukryte, po latach wychodzi na jaw.
Kristina Ohlsson - urodziła się i dorastała w Kristianstad. Debiutowała w 2009 roku i od tej pory napisała szesnaście książek reprezentujących różne gatunki literackie. Przez kilkanaście lat zyskały one uznanie nie tylko w Szwecji, ale też w wielu innych krajach.

Liczba stron: 496

Format (wymiary): 13.1x19.8

ISBN: 9788381232579

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.