Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu!
Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści oraz 208 praktycznych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom.
Co znajdziesz w książce:
- 52 inspirujące historie przedsiębiorców z różnych branż
- 334 strony praktycznej wiedzy od właścicieli firm
- 208 cennych rad biznesowych do wdrożenia w firmie
Goście specjalni
Do projektu zostali zaproszeni goście specjalni: Rafał Brzoska i Dawid Zieliński. Ich historie są potężnym źródłem wiedzy i doświadczenia, z którego warto czerpać pełnymi garściami – by uchronić się przed pułapkami, a jeśli się przydarzą, umieć z nich wyjść zwycięsko.
Czego dowiesz się z książki?
- Jak i skąd pozyskiwać nowych klientów, gdy rynek jest nasycony, a konkurencja silna?
- Czy coraz niższe stawki to jedyna droga do zdobywania zleceń?
- W jaki sposób generować wartościowe rekomendacje biznesowe i jakie korzyści płyną z przekazywania ich innym?
- Z jakimi problemami borykali się przedsiębiorcy, którzy dziś generują wielomilionowe przychody?
- Jak współpraca z innymi właścicielami firm pomaga w pokonywaniu trudności i rozwijaniu biznesu?
- W jaki sposób rozwijać firmę na rynkach zagranicznych?
- Skąd czerpać inspiracje do rozpoczynania nowych inicjatyw biznesowych?
- Czy błędy biznesowe można przekuć w mocne strony?
- Jakie zmiany wdrożyć, by przełamać bariery i wznieść biznes na wyższy poziom?
Dlaczego powstała ta książka?
Z myślą o przedsiębiorcach, którzy są na drodze rozwoju swojego biznesu – niezależnie od tego, czy jest to dopiero jej początek, czy dążenie do osiągnięcia kolejnego etapu – stworzyliśmy projekt, którego misją jest edukowanie i dzielenie się wiedzą.
Chcemy przede wszystkim szerzyć ideę rozwijania firmy przez rekomendacje, ponieważ uważamy, że pozwala ona dotrzeć do idealnych klientów, skrócić drogę do realizacji celów oraz ułatwia prowadzenie biznesu.
Książka to praktyczne narzędzie, które możesz zastosować u siebie w firmie.
Dla kogo jest ta książka?
- Dla odważnych i ambitnie patrzących w przyszłość przedsiębiorców, którzy szukają nowych dróg rozwoju, kolejnych przedsięwzięć lub partnerów biznesowych.
- Dla tych, którzy chcą rozwijać i skalować biznes, a w tym celu potrzebują sprawdzonych metod, inspiracji i podpowiedzi.
- Dla tych, którzy w marketingu rekomendacji widzą dla siebie szansę, chcą ten system wdrożyć w firmie i realizować wiążące się z nim wartości.
- Dla osób, które należą do organizacji biznesowych i chcą się dowiedzieć, jak działać w nich skuteczniej.
- Dla początkujących przedsiębiorców, by mogli uniknąć pułapek, ślepych uliczek i błędów, które spowalniają wzrost biznesu.
- Dla osób, które chcą zamienić drogie metody pozyskiwania klientów na tańsze i bardziej skuteczne.